Samstag, 11. April 2015

Arjin'li 5 koca yıl...

Bugün benim Arjinim, ilk göz agrim, yasam atesim 5 oldu... 5 koca yil... 

image2.JPG wird angezeigt.

Oysa daha dün gibi onun karnimdaki ilk tekmeleri, kucagima ilk alisim, ilk cigilik cigliga aglayisi, ilk gülüsü, ilk agu-bugusu, ilk dönüsü, ilk kasik tutusu, ilk emekleyisi, ilk adimi...
Nasil gecmis 5 koca yil hala inanamiyorum, cok zor günlerimizde oldu, keyiften sarhos oldugumuz günlerimizde... Arjinli ilk 3 yilimiz bol havaleliydi, 2 yas sendromunun tam dibini yasadigimiz koca 1 yil ve uyku sorunsalimiz olan yarim yilida icine alan bir 5 yil yasadik. Arjin genel anlamda baktigimda karakteri geregi cok zor bir cocuk degil(di). 

Oysa simdilerde bakiyorum benle tartisan, fikirlerini söyleyen, hatta bazen yaptigi yorumlara agzimi acik biraktiran bir Arjin var. Sevdigini, sevmedigini cok rahat ifade eden. Kiyafetlerini kendi secen, dolabini düzenleyen, camasirini toplayip, katlayan ve yerlestiren bir kizim var. Yaptigi resimlerle hep hikayeler yazan bir cocuk. Genel anlamda mutlu bir cocuk Arjin ama gün icinde asiligi, itirazlari olanda bir yapisi var. 
Önümüzdeki birkac hafta sonra ikinci bebegini kucagina alacak benim icin, Arjin hep ilk göz agrim, anneligi bana ilk tattiran yasamimin atesi olarak var olacak.
Dogum günlerinde her anne gibi bende dogurdugum o güne gidiyorum ve evet o günden bugüne gecen zamanin hizliligina hayret ediyorum, hatta bazen babasiyla Arjin'e bakip ne ara bu kadar büyüdü diyoruz. Zamani tutamiyoruz, tipki bir zaman sonra yanimizdan ayrilmak istediginde tutamayacagimiz gibi... 

image1.JPG wird angezeigt.

Tam 5 yil önce bugün saat 13.18'te hayatimiza kocaman cigliklariyla giren Arjin kizimiz, iyiki gelmis, iyiki bizi anne-baba yapmis.
Mutlu, saglikli, sevdiklerinle birlikte umut dolu bir yasam hep senle var olsun canim Kizim...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen